Tapa toimia

Tunnuslauseemme "Parempaa tekemistä" kuvaa paitsi työmme jälkeä myös sitä, että asiakkaalla – Sinulla – on parempaakin tekemistä kuin pohtia ja murehtia niitä asioita, joista me voimme huolehtia sinun puolestasi.

1. Asiakkaan palautteen kuunteleminen

Olemme vuosien varrella kehittäneet toimintaamme asiakkailtamme saamamme palautteen perusteella. Siksi on tärkeää, että annatte palautetta edelleen – vain siten voimme kehittyä entistä paremmiksi alallamme. Voitte antaa palautetta palautelomakkeen kautta.

 

2. Aito välittäminen

Huolehdimme asiakkaistamme myös urakan jälkeen – tiilikaton puhdistus- ja suojakäsittelyihin sekä maalausurakoihin ja huoneistoremontteihin kuuluu määräaikaistarkastus asiakkaan kanssa sovittuna ajankohtana.

Maalausurakoissa ja huoneistoremonteissa kirjaamme käyttämämme materiaalit, menetelmät ja värisävyt. Näin ollen tuotteet on tarkkaan dokumentoitu ja asiakkaan on helppo tehdä esimerkiksi huoltomaalaus halutessaan itse.

 

3. Ammattitaitoisuus

Toimintamme kulmakivinä ovat ammattitaitoinen työvoima ja palvelualttius. Näistä elementeistä muodostuvat pitkäaikaiset asiakassuhteemme – pidämme kiinni sovituista aikatauluista ja toimintatavoista.

 

4. Laatu ja rehellisyys

Haluamme jokaisesta asiakkaastamme tyytyväisen asiakkaan. Siksi teemme työmme aina asiakkaidemme parasta ajatellen, parhaalla mahdollisella tavalla. Annamme töillemme takuulupaukset.

 

5. Pitkät asiakassuhteet

Meille on ensiarvoisen tärkeää, että meihin luotetaan ja asiakastyytyväisyytemme on korkea. Tästä on osoituksena se, että useimmat asiakassuhteistamme ovat muodostuneet kanta-asiakkuuksiksi – pisimmät jo 19 vuoden takaa!